FAQ

پاسخ به پرسش های متداول

ثبت و پیگیری سفارش

تمایل دارم از لاین نت خرید  کنم، اما هنوز کاملا به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می رسد؟
پاسخ : علاوه بر سابقه، تجربه وبسایت لاین نت، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی یک ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می توانید در صفحه اصلی وبسایت لاین نت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینال پیدا کنید.

آیا برای خرید از لاین نت، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ : بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
با عضویت در سایت لاین نت میتوانید :
1) سریع تر و ساده تر خرید کنید
2) به سادگی سوابق خرید و فعالیت های خود را مدیریت کنید
3) در جریان فروش های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ : شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

آیا میتوانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش به دست آن شخص برسد؟
پاسخ : بله، در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش “انتخاب آدرس” شما میتوانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

آیا میتوانم با حساب کاربری خودم خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟
پاسخ : بله، پس از انتخاب کالاهای مورد نظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، در مرحله اطلاعات سفارش در قسمت توضیحات این موضوع را قید نمایید تا فاکتور بصورت رسمی همراه با سفارش برایتان ارسال گردد.

آیا میتونم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ : خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش دارند که در سایت با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده اند.

میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ : تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد ارسال سفارشات با شماره 91002022 داخلی سایت تماس بگیرید.

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با لاین نت تماس بگیرم؟
پاسخ : خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت.

حساب کاربری

آیا امکان تغییر مشخصات کاربری و ایمیل وجود دارد؟
پاسخ : شما می توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن آدرس ایمیل و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شده، سپس با کلیک روی “نام و نام خانوادگی” خود وارد مشخصات پروفایل خود شوید. در این قسمت می توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید.

ارسال سفارش

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ : هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ : زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.
درباره ارسال پیک، در شهر تهران، شما می‏‌توانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و شرایط ارسال، اعلام کنید. لاین نت نهایت همکاری خود را می‏‌کند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد.

پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می کشد که به دستم برسد؟
پاسخ : زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با تماس به شماره ی 91002022 از آن مطلع شوید.

پرداخت

مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
پاسخ : تمامی کاربران لاین نت می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت لاین نت، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

آیا مبلغ سفارش را میتوانم در محل تحویل کالا پرداخت کنم؟
پاسخ : بله، این امکان در حال حاضر برای آن دسته از کاربرانی که ساکن شهر تهران می باشند فعال می باشد، لازم به ذکر است چنانچه مبلغ سفارش بیش از سه میلیون تومان باشد می بایست بخشی از مبلغ سفارش پرداخت شود و مابقی در محل بصورت نقدی و یا از طریق دستگاه کارت خوان تسویه گردد، هماهنگی های مربوطه در این قسمت از طریق تماس تلفنی کارشناسان لاین نت با کاربران انجام می گردد.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ : گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ : در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
 پاسخ : خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی لاین نت از پذیرش هرگونه چک بانکی معذور است.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت لاین نت امن است؟
پاسخ : پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از لاین نت که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید :
با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلایی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
برای ورود اطلاعات کارت خود بهتر است از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه